Czech Croatian English French German Hungarian Italian Latvian Polish Portuguese Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Ukrainian
  • 15. Marina Bay
  • 02. Laguna Seca
  • 17. Hockenheimring
  • Jules Bianchi
Подробнее на сайте: https://exactnews.ru
https://newsquick.ruhttps://news720.ruGo to top of pagehttps://newsaim.ru
https://rawnews.ru https://targetnews.ru https://bordernews.ruhttps://newsmoment.ruhttps://newsabc.ruhttps://newsinit.ruhttps://newsrecent.ruhttps://calmnews.ruhttps://newsnight.ru
https://sidenews.ru https://branchnews.ru
Vytisknout

F1 2016 Test Race #2

Napsal Marek Petráš.

F1Update2

Týden uplynul jako voda a máme tu druhý test Formule 1 v Melbourne. 

V neděli 20.03. budeme od 19:30 znovu testovat nový formát dvoudílné kvalifikace. Test bude probíhat i s novou verzí modu, který obsahuje konečnou verzi fyziky a také některé letošní skiny. Chybějící skiny budou doplněny v průběhu příští týdne, tedy ještě před startem Velké ceny Austrálie. Mod je tedy potřeba stáhnout znovu z obvyklého místa v sekci Download. 

Účast v obou testech je povinná. Na neomluvenou účast se bude přihlížet při sestavování pořadí výběru týmů v příštím roce. Proto, pokud se nemůžete závodů zúčastnit, je potřeba se omluvit.

Při prvním testu se objevily potíže s padáním, prosíme proto jezdce, aby do druhého testu nastupovali se sníženým nastavením grafiky, případně aby si nastavení grafiky snížili, pokud jim hra začne padat. Pamatujte na to, že neustálým odpojováním a připojováním na server znepříjemňujete situaci i ostatním jezdcům na serveru. Potíže by měly zmizet i po zvýšení povoleného počtu jezdců na serveru. 

Změny ve fyzice jsou minimální:

- Snížení boostu na maximální hodnotu 3.

- Mírné snížení opotřebování zadních pneumatik.

- Snížení nedotáčivosti vozu ve slipstreamu.

- Oprava samovolného zatáčení na rovinkách.

- Oprava asymetrického nastavení tlaku v předních pneumatikách.

- Oprava všech zvuků.

Změna boostu je pro každého jezdce velmi důležitá. Čím větší je hodnota boostu, tím rychleji vůz jede, ale roste spotřeba paliva. Naopak, čím nižší je hodnota boostu, tím je vůz pomalejší, byť stabilnější, s nižší spotřebou paliva. V letošní sezoně tedy bude potřeba hodnotu boostu regulovat přímo během závodu, jinak nastane problém s dojetím závodu. V nastavení tlačítek se tyto položky nazývají Increment Boost a Decrement Boost, v češtině Přidat na plnícím tlaku motoru a Sniž plnící tlak motoru. 

Znovu se dostane i na aktualizaci pravidel:

- Je zakázáno startovat se zapnutým pit limiterem (omezovačem rychlosti).


Casino Bet 365 is best casino in the world.

Free Templates - bigtheme.net
Popular Art Betting make bookies articles.