Czech Croatian English French German Hungarian Italian Latvian Polish Portuguese Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Ukrainian
  • 15. Marina Bay
  • 02. Laguna Seca
  • 17. Hockenheimring
  • Jules Bianchi
Подробнее на сайте: https://bravemedicine.ruGo to top of pagehttps://rankmedicine.ruhttps://chinese-medicine.ruhttps://safemedicine.ruhttps://natural-cure.ruhttps://enjoymedicine.ruhttps://keepmedicine.ruhttps://medicineway.ruhttps://indianmedicine.ru https://focmedicine.ruhttps://yetimedicine.ruhttps://whitemedicine.ru https://washealth.ruhttps://medicinego.ruhttps://dearmedicine.ru
Vytisknout

Force India pokračuje ve sbírání bodů

Napsal Marek Petráš.

Kuzela

Austrálie navnadila diváky na opakování soubojů Force Indie a Ferrari. Bahrajn už ale byl jiný. Force India byla ze zmiňované dvojice daleko horším týmem.

Sama se tak nabízí otázka, zda se tým nevrací ke svým loňským výkonům. Na to je dosť ťažke odpovedať, treba ešte počkať pár závodov. „Rovnako ako minulý rok sa nám v Austrálií darilo a v Bahrajne sme zas nikdy neboli rýchli, napriek tomu, že sme tam často brali pódia. Takže nás výsledok v Bahrajne bol podľa mňa adekvátny k našemu výkonu na teto traťi, odpověděl Martin Koštialik,“ pro nějž bahrajnská kvalifikace nedopadla moc dobře. Osmého Koštialika porazil i týmový kolega Petr Kužela. „Myslím, že túto otázku vysvetľuje už moja predchádzajúca odpoveď. Pretože Bahrajn.“ Martina Koštialika na toto téma doplnil i Kužela. „Kvalifikace dopadla z mého pohledu opravdu špatně, jelikož jsem měl problém s padáním hry, neměl jsem moc možnost zajet svůj rychlý čas.“ Nespokojenost Petra Kužely se dá vysvětlit jeho 7. startovní pozicí.

„Tým rozhodně není spokejený s výsledky. Pravdou je, že zatím máme 2. místo v konstruktérech což je pěkné, ale není to co bychom si přáli. Bohužel nám štěstí moc nepřeje. Chceme rozhodně získávat více bodů a pokusíme se to dokázat,“ vyjádřil se na k aktuálnímu zisku 44 bodů Petr Kužela, který závod v Bahrajnu zakončil na 4. pozici, čímž bodově vyrovnal svého kolegu, jehož ve stejném závodě potkaly problémy s brzdami. Ty se na trati typu Sakhir dají očekávat. Navzdory tomu Koštialik dokázal dojet pátý. „O probléme náš tým samozrejme vedel už pred samotným závodom, bohužial moji mechanici mi do závodu zabudli zvýšiť chladenie bŕzd. Našťastie som o probléme počas závodu vedel a tím som sa aj vedel psychicky pripraviť na posledné kolá v závode, kde som musel jazdiť bez bŕzd. Naštastie som mal pred pilotom jazdiacim za mnou väčší náskok a tak ma to nestalo žiadnu pozíciu.“

kostialik

Petr Kužela je znám pro svůj šetrný přístup k pneumatikám. Někteří jezdci na Sakhiru dokázali odjet celý závod s jedinou výměnou pneumatik. Kužela ale stejně jako ostatní jezdci ze špičky zvolili dvouzastávkovou strategii. „Jsme na začátku sezony, takže stále mám prostor na to, zkoušet různé strategie. V Bahrajnu jsem radši volil jistotu 2 zastávek, jelikož nejen z pohledu pneumatik, ale i z pohledu brzd se mi to zdálo výhodnější. Myslím, že jsem zvolil správnou cestu, jelikož týmový kolega zvolil právě strategii s 1 pitstopem a brzdy mu selhaly několik kol před cílem.“

Dalším závodem bude Velká cena Číny, závod, ve kterém se už několikrát Force India poprala s Ferrari, jemuž nyní patří vedení v šampionátu. A vždy to byly souboje trvající několik kol, ne-li celý závod, jako tomu bylo v sezoně 2015. Rozdíly mezi jezdci v cíli byly minimální. V roce 2013 Štefanko zvítězil o 2 desetiny před Kuželou, loni pak Štefanko zopakoval své vítězství, tentokrát o 4 desetiny před Koštialikem, který, stejně jako jednička Ferrari, očekává stejný průběh závodu i letos. „K nasledujúcej VC Číny poviem asi len to, že rovnako ako minule roky, to tam bude fakt drsné.“ Petr Kužela však Koštialikova slova chladí svými pochybnostmi. „Čína byla vždy pro nás velice napínavým a zajímavým závodem. Letos však nevím, jestli dokážeme být v takové formě jako v minulých ročnících. Naše šance na stupně nejvyšší nereálné nejsou, potýkáme se však s problémy. Na straně kolegy bych to spíše hodnotil za smůlu. I v Bahrajnu já osobně jsem si věřil, že budu bojovat o nejvyšší stupeň a měl jsem na to. Jenže v závodě mě zklamala technika a vše bylo jinak, zajížděl jsem o sekundu pomaleji, než jsem měl, a to už je opravdu hodně. Já osobně věřím, že náš tým se už nějak ukáže, bohužel já o stupni nejvyšším přemýšlet nemůžu. Jak jsem zmínil, mé technické problémy letos nejspíš budou přetrvávat, dokud neseženu investice na vylepšení mého stroje. To se však pokusím vyřešit co nejdříve a snad se Force Indie ukáže v plné síle.“

Který z jezdců Force Indie bude mít pravdu o dalším závodě v Číně se dozvíme v neděli 24. dubna.


Casino Bet 365 is best casino in the world.

Free Templates - bigtheme.net
Popular Art Betting make bookies articles.