Czech Croatian English French German Hungarian Italian Latvian Polish Portuguese Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Ukrainian
  • 15. Marina Bay
  • 02. Laguna Seca
  • 17. Hockenheimring
  • Jules Bianchi
Подробнее на сайте: http://live-cms.ruhttp://saurfang.ruhttp://getkredit.ru https://avtoremonto.ruhttps://wellbuilding.ruhttp://carautoremont.ruhttps://originhealth.ruhttp://wow-helper.ru https://cleanmedicine.ru http://nunax.ruhttps://healthenter.ruhttp://free-minigames.com https://rukamisdelai.ruhttp://make-credit.ruhttp://buy-vehicle.ru
Vytisknout

Oba jezdce Red Bullu v Bahrajnu vyřadily brzdy

Napsal Marek Petráš.

Jarolimek

Red Bull na Sakhiru dlouho sahal po stupních vítězů. Oba jezdce ale zastavily přehrřáté brzdy.

„Bohužel jsme jeli v domnění, že menší chladič brzd vydrží. No opak byl pravdou. Vůbec jsem s tím nepočítal a byl jsem hodně překvapený. Ale je lepší, že se to stalo na začátku sezony a už si na to budeme dávat pozor, popsal problémy Lukáš Matěja,“ který opět sváděl souboj s Markem Prokešem, ve 42. kole ale musel svůj monopost odstavit. „Z boxů jsem odjel s dobrým tempem a začal stahovat. Myslím, že bych ho dokázal předjet, ale to už se nedozvíme.“ Se svým vysvětlením problému přišel i Ondřej Jarolímek, který odstoupil o 5 kol později. „Pro Bahrajn jsme zvolili agresivní strategii, která bohužel nevyšla a připravila Lukáše o další možné pódiové umístění. Tímto bych se mu rád znovu za tým omluvil. Řešení jsme nalezli a pro Čínu provedeme test brzd a jejich výdrže. Tohle je pro nás neakceptovatelné, abychom se báli, kdy dojde k selhání, a nemohli plně důvěřovat vozu na brzdách.“

Oba jezdci týmu dokázali postoupit do 2. části kvalifikace. Jarolímek v ní vybojoval 10. místo na startu. „Paradoxně jsme se kvalifikacím nevěnovali skoro vůbec a soustředili jsme se na závodní tempo. V tréninku jsme odkroužili méně rychlých kol s prázdnou nádrží, než obvykle. Za tímhle výsledkem stojí z části i posun v nastavení vozu, které se oproti Austrálii zlepšilo a dovolilo nám zrychlit a taky větší zkušenost s letošním vozem a jeho lepší pochopení.“ Matěja šel ještě dál a probojoval se do první řady vedle držitele pole position Štefanka. Třetí muž z Austrálie ale jen potvrdil slova svého týmového kolegy. „Celý trénink jsem zaměřil na závodní tempo a nějak hodinu před závodem nasadil kvalifikační setup a byl jsem pěkně překvapen svou rychlostí a rychlostí celého auta.“

Mateja

Jarolímek s Matějou budou do Velké ceny Číny vstupovat s úplně odlišnými zkušenostmi. Lukáš loni v Číně nestartoval, ale nemyslí si, že by jej to mělo brzdit. „Pokud na to jezdec má, tak se okruh musí naučit co nejrychleji a o to se budu snažit. Budu chtít opět bojovat o přední příčky a doufám, že se mi to povede. Budeme se snažit o co nejlepší umístění.“ Ondřej před rokem v Číně vybojoval svůj první bod v sezóně, ale i jeho nechávají historické statistiky klidným. „Popravdě, nad tímhle jsem ani neuvažoval. Trať se mi líbí, tak se na ní znovu rád podívam. Navíc od minule jsem měl možnost si trať vyzkoušet ve vytrvalostních závodech a doufám, že tahle zkušenost pomůže při přípravě na nadcházející Velkou cenu. Kdyby se nám znovu podařilo udělat aspoň malý pokrok v nastavení vozu, tak bych mohl opět dojet na bodech.“

Další snažení rudého býka budeme moci sledovat přesně za týden v Grand Prix Číny.


Casino Bet 365 is best casino in the world.

Free Templates - bigtheme.net
Popular Art Betting make bookies articles.