Czech Croatian English French German Hungarian Italian Latvian Polish Portuguese Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Ukrainian
  • 15. Marina Bay
  • 02. Laguna Seca
  • 17. Hockenheimring
  • Jules Bianchi
Подробнее на сайте: http://grand-construction.ruhttp://poleznii.ru http://sdelaisebe.ru http://mending-house.ruhttp://samodelnii.ruhttp://samodelkinov.ruhttp://hold-house.ru http://pro-nedvijimosti.ruhttp://stroi-rukami.ruhttp://lavandamd.ruhttp://grand-builder.ru http://build-dwelling.ruhttp://samodelnaya.ruhttp://samodelkami.ru http://investment-money.ru
Vytisknout

Toro Rosso potřetí v řadě na bodech

Napsal Marek Petráš.

STR

Do letošní sezony vstoupilo Toro Rosso skvělým 6. místem. Od VC Austrálie uplynul více než měsíc a tým si připsal jen 6 bodů během dalších 2 závodů.

Hlavní bodový příjem měl v prvních závodech sezony na starosti nováček Miroslav Houšť. V Bahrajnu penalizován, v Číně také. Navíc se mu znovu nevyhla nezaviněný kolize. Víkend však začíná kvalifikací, kterou měl Houšť skvělou a po penalizaci Kapitančíka mohl startovat po boku Štefanka z první řady. „Ne všechno šlo úplně podle plánu, ale to se stává. Už z tréninků jsem ale věděl, že nebudu moct stíhat v závodním tempu nikomu do TOP 5. Samozřejmě vše dovršila již zmiňovaná penalizace, takže bylo hlavní dostat se na body.“ Start Štefankovi nevyšel a Miroslav Houšť tak mohl zaútočit na vedení, které také na chvíli převzal, než jej přesprintoval Prokeš. „Stihnul jsem si za 2 závody všimnout, že starty jsou asi jediná Martinova slabina. Jenže za mnou startoval Marek Prokeš, který opět předvedl raketový start. Každopádně podle live timingu jsem nějakou vteřinu snad i vedl.“

Závod Houšť dokončil na 8. pozici, jen 2 sekundy za Jaroslavem Procházkou. „Po penalizaci to ještě bylo celkem v pohodě, ale pak přišla zmiňovaná kolize a bohužel opět propad. Potom mě nenapadlo nic lepšího než nasadit tvrdou směs a jet až do cíle. Myslím si že bez kolize jsme měli na šesté místo, ale to je jen kdyby. Blízko Mercedesu jsem byl nakonec jen kvůli kolizi v poslední zatáčce.“

Opět se nedařilo ani Miloši Tutkovi, který doplatil na kolizi v úvodu závodu. V cíli byl slovenský pilot klasifikován jako šestnáctý. „VC Číny bola zas jeden smolny závod, už sa mi ani moc nechce o tom hovoriť. Hneď v úvode sa tesne predomnou zrazili dva vozy, bolo vlastne nemožné sa vyhnúť kolizii - odtrhnuté predné krídlo. Potom ma ešte Pavel Kralicek otočil hore kolami a s poškodeným autom a neustálymi lagmi som to potom akosi dokruzil. Určite, nebyť týchto okolností bolo, by to lepsie ale...“

Tutko

Celá Scuderia míří na pobřeží Černého moře, kde se odehraje 4. díl letošního šampionátu. „Abych pravdu řekl, tak mi tento okruh zrovna moc do oka nepadl. Spousta pravoúhlých zatáček které je třeba precizně trefovat. Zatím časy nic moc, ale uvidíme co to dá, jelikož počítám opět s nějakou penalizací za mé kolize v Číně,“ vyjádřil se k autodromu v Soči Miroslav Houšť. Cíle Miloše Tutka jsou jasné. „Soči je veľmi technický okruh, na ktorom v prípade správnych okolností bude možné bodovať. Uvidíme, vyhnúť sa kolíziám, to je hlavné. A spraviť co najmenej chýb. Trénujem dosť, ale časy sú o 2 sekundy horšie, ako dosahujú najlepší, a to je rozhodujúce.“

Zda Toro Rosso naváže na úspěchy z Melbourne a zda se podaří bodovat oběma jezdcům se dozvíme v neděli 08.05. po závodě v olympijském Soči.


Casino Bet 365 is best casino in the world.

Free Templates - bigtheme.net
Popular Art Betting make bookies articles.