Czech Croatian English French German Hungarian Italian Latvian Polish Portuguese Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Ukrainian
  • 15. Marina Bay
  • 02. Laguna Seca
  • 17. Hockenheimring
  • Jules Bianchi
Подробнее на сайте: https://topallnews.ruhttps://hotsnews.ruhttps://flarenews.ruhttps://estascredit.ruhttps://holdnews.ru https://pc-room.ruhttps://automobyle.ruhttps://newshead.ruhttps://news101.ruhttps://maincredit.ru https://ultimnews.ruhttps://leadingnews.ruhttps://prime-pc.ruhttps://newsexplore.ruhttps://priornews.ru
Vytisknout

Force India v Číně dosáhla na stupně vítězů

Napsal Marek Petráš.

ForceIndia

Force India zatím v letošní sezoně nedostala příliš šancí ukázat svou pravou výkonnost. Nejinak tomu bylo i v Číně, kde se oba její jezdci potýkali se svými soupeři.

Petr Kužela v kvalifikaci dosáhl 4. času. Penalizace Kapitančíka jej posunula na 3. místo. I 4. pozice by ale od Bahrajnu byla zlepšením. Kvalifikace dopadla lépe z toho důvodu, že jsem vylepšil sovu techniku (PC) a vyvaroval jsem se tak pádům hry. S lehkým autem jsem téměř netrénoval.“

Martin Koštialik startoval jako pátý. V prvních kolech se prodral skupinou soupeřů a usadil se na 2. místě, až do smolné kolize s Tomášem Stryjou. Do cíle dorazil na 5. příčce. „Vzhľadom na kolíziu to bolo určite moje maximum, s jazdcami predomnou som jazdil porovnatelné časy. Nebyť kolízie, bola by s toho mozno aj TOP 3, kedže som sa istú dobu držal na 2. mieste.“

Dobrou rychlost v závodě měl i Petr Kužela, jenž prvních 10 kol bojoval s Matějou, Štefankem a Kapitančíkem o umístění v první pětce. Přišla ale kolize s Red Bullem a neplánovaný pitstop. Po propadu se Kužela vzchopil a závod dokázal dokončit na 3. pozici. Pomohl mu také povedený undercut na Adama Kapitančíka. „V Číně jsme zaznamenali menší progres, bohužel štěstí však nepřálo a oba dva jsme museli v přůběhu závodu zajet pro nové přední křídlo, nikoli však naší vinou.“

Pokud by se Force Indii podařil závod bez potíží, mohl by tým atakovat vedoucí Ferrari, pro které nyní boduje jen Martin Štefanko a v blízké budoucnosti to nevypadá na zlepšení. Rozdíl mezi oběma týmy na prvních 2 pozicích je 6 bodů. „Pochopitelně náš tým se bude naplno snažit, aby dosáhl na příčky nejvyšší a budeme bojovat jak jen to půjde,“ prozradila česká strana garáže čtyřnásobných mistrů.

Změna termínu Velké ceny Ruska oproti prvním 2 ročníkům nemá pro Petra Kuželu důležitého významu. „Je to v podstatě jedno, jezdec musí být připraven vždy na každý závoď ať se jede kdykoliv.“

Kostialik

Právě loňský ročník ruské GP přinesl překvapivé vítězství Petra Kužely. V závěrečných kolech byli oba vedoucí jezdci nuceni odstoupit a Kužela v polovině posledního kola převzal vedení. „Loňská VC Ruska byla opravdu plná štěstí, kdyby se letos stalo to samé, určitě bych se nezlobil. Nesmíme však spoléhat na chyby soupeřů, musíme zapracovat na naší výkonnosti.“ Martin Koštialik byl v cíli po diskvalifikacích soupeřů klasifikován na 3. příčce. Výsledky svého týmu by rád zopakoval, jak sám říká. „Určite sa o to pokúsime. Určite to ale bude ťažsie, ako minulý rok, kedže vtedy nám k tomu výrazne dopomohla nepripravenosť jazdcov, čo sa tíka bŕzd.“

Martin Koštialik je ve Formuli 1 jedním z nejzkušenějších jezdců a zažil již mnoho sezon. Zeptali jsme se jej, co si myslí o současném pořadí první pětice v průběžném hodnocení. „Zloženie je v podstate také, aké som očakával. Trochu ma tam ale prekvapil Marek Prokeš. Už v minulej sezóne ukázal, že má značnú rýchlosť, avšak mal viackrát problémy či už s technikou alebo len smolu v závode. Každopádne takíto progres som od novej sezóny nečakal.“

Prokešův McLaren je jedním z hlavních konkurentů Force Indie. V Poháru konstruktérů ztrácí tým Rona Dennise na Force Indii 18 bodů. Další vývoj této rozdílové hodnoty proběhne již tuto neděli v ruském Soči.


Casino Bet 365 is best casino in the world.

Free Templates - bigtheme.net
Popular Art Betting make bookies articles.