Czech Croatian English French German Hungarian Italian Latvian Polish Portuguese Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Ukrainian
  • 15. Marina Bay
  • 02. Laguna Seca
  • 17. Hockenheimring
  • Jules Bianchi
Vytisknout

V Cadwell Parku vítězili Lukovský a Koštialik

Napsal Marek Petráš.

Подробнее на сайте: http://natural-treatment.ruhttp://free-medicine.ruhttp://medicine-plus.ruhttp://grand-medicine.ru http://begin-travel.ruhttp://free-health.ruhttp://grand-business.ru http://live-medicine.ruhttp://pilot-in2it.ruhttp://mellmo.ruhttp://german-medicine.ruhttp://more-health.ru
http://israeli-medicine.ruhttp://firstmedicine.ruhttp://rich-health.ru

Report

Po čase bylo zase třeba odreagovat se od ostrých závodů, ve kterých jde mimo jiné o vítězství, stupně vítězů a body. Příležitost jsme měli o uplynulém víkendu 15.05. v britském Cadwell Parku a jako závodní nářadí nám posloužily tříkolky od Morganu.

Kvalifikace

Čtvrthodinová kvalifikace rozhodla o vcelku očekávaném pořadí na startovním roštu. Do 1. závodu odstartovali z 1. řady Martin Koštialik a Ondřej Jarolímek.

Cadwell Park - Q

První závod

Po tomto úvodu už nic nebránilo startu prvního dvacetiminutového klání. Desítka jezdců se musela vypořádat s neobvyklou úrovní gripu na zadní části jejich vozů. Morgany mají vzadu pouze jediné kolo. Na čele se ale drama nekonalo. Martin Koštialik si průjezdem 2. zatáčkou udržel vedení, stejně jako Ondřej Jarolímek 2. příčku. Matyáš Lukovský zůstal třetí. Start nevyšel Marku Petrášovi a tak jej přesprintoval Federico di Lenardo.
Druhá polovina startovního pole se za 2. zatáčkou dostala do problémů, když spolu Riccardo di Lenardo a Jiří Malý nešťastně kolidovali.

Úvodní pětice se po úvodním kole rozměnila na 2 skupinky. Koštialik si budoval mírný náskok před Jarolímkem, zatímco Lukovský, F. di Lenardo a Petráš sváděli souboj o poslední místo na provizorních stupních vítězů. Ani to však netrvalo věčně a celá trojička se roztáhla, načež Federico di Lenardo přehnal svou snahu a v poslední zatáčce 2. kola se téměř přetočil do protisměru. Toho využil Lukáš Chocholouš a získal zdarma 5. pozici. Sedmé místo patřilo Davidu Vysloužilovi v černé čtyřiasedmdesátce. Dvě zelené střely řídili osmý Jirka Malý a desátý Antonín Večerka. Mezi sebou přitom měli Riccarda di Lenarda.

Koštialikův náskok byl pryč, když Jarolímek zrychlil a dotáhl se na svého slovenského soupeře, který navíc v obtížném 3. sektoru ve 4. kole chyboval a po hodinách se propadl na Jarolímkovu pozici. Nenápadně na 3. místě se držel Lukovský. Petráš už musel bránit 4. místo před Chocholoušem, k němuž už se přibližoval Federico di Lenardo, aby se o 5 kol později oba jezdci oranžových tříkolek vyhnali mimo trať. Mezi tím vším se ale stihl propadnout i průběžný lídr Ondra Jarolímek, který přecenil přilnavost zpevněného kusu trati za obrubníkem na výjezdu z 2. zatáčky a vylétl z trati. Po obslužné komunikaci pak našel cestu zpět na závodní dráhu, byl už ale až na 6. místě. Sedmý byl stále David Vysloužil s velmi podobným náskokem na Jiřího Malého jako na začátku závodu. Devátý Riccardo di Lenardo neměl se svou ztrátou ambice na posun vpřed, ale ani vzad, protože Antonín Večerka se první závod rozhodl ve 4. kole vzdát.

Martin Koštialik neměl moc prostoru na klid ani po převzetí vedení. S odstupem 1 sekundy za ním kroužil Matyáš Lukovský. Jejich tempo bylo přece jen rozdílné a Koštialikův náskok rostl. Alespoň do 9. kola. Šikanu Gooseneck není radno podceňovat, o čemž se přesvědčili oba vedoucí jezdci. Martin Koštialik šel do hodin a skončil čelem proti zdi, Matyáš Lukovský převedl kompletní piruetu, což bylo ohodnoceno získáním 1. pozice. Shodou okolností ve stejném místě i ve stejném kole o pár desítek sekund později kolidovali Federico di Lenardo a Lukáš Chocholouš. Oba se samozřejmě propadli a dali šanci jiným. Ondřej Jarolímek mohl útočit na třetího Marka Petráše a David Vysloužil s Jiřím Malým získali 1 pozici k dobru.

Záznam přímého přenosu komentovaného Martinem Štefankem: 

Před Matyášem Lukovský stál jednoduchý úkol. Neudělat v posledních 2 kolech chybu. Tu neudělal a po průjezdu cílem mohl slavit své první ligové vítězství. Martin Koštialik tak po startu z pole position zůstal druhý. Na 3. pozici se až v posledním kole posunul na úkor Marka Petráše Ondřej Jarolímek. Rozestupy mezi dalšími jezdci už byly několikasekundové a ke změnám tak už nedošlo. Pátý tedy skončil Federico di Lenardo, šestý David Vysloužil, sedmý Jirka Malý, osmý Lukáš Chocholouš a devátý Riccardo di Lenardo.

Oficiální výsledky 1. závodu

Cadwell Park - Race 1

Druhý závod

Do 2. závodu jezdci startovali v pořadí, v jakém dokončili závod první. Startovní rošt byl však okořeněn otočením první pětice jezdců. Z první řady tedy bok po boku startovali Federico di Lenardo a Marek Petráš, následovali Ondřej Jarolímek s Martinem Koštialikem a až za nimi startoval z 5. místa vítěz Matyáš Lukovský.

Starty jednotlivých jezdců probíhaly podobně jako v 1. závodě. Federico di Lenardo si dobrým odpichem udržel vedení, zatímco Marek Petráš se začal propadat a po Park Straight byl až na 5. místě. Dostali se před něj Martin Koštialik, Ondřej Jarolímek i Matyáš Lukovský. Druhá polovina desetičlenného pole se tentokrát obešla bez větších potíží, i tak ale na svých 5 soupeřů z čela ztrácela.
Obávaná Gooseneck zamíchala pořadím už v 1. kole. Ještě před nájezdem do šikany nám krasokorčuľoval Ondra Jarolímek, aby následně šikana vytrestala Riccarda di Lenarda, který ze závodu také odstoupil.

Vedoucí kvarteto di Lenardo – Koštialik – Lukovský – Petráš pokračovalo až na malá zaváhání beze změn. Svou šanci konečně hodlal nepromarnit Lukáš Chocholouš a pral se s Ondřejem Jarolímkem o 5. příčku. Sedmý Jirka Malý měl tentokrát nad Davidem Vysloužilem navrch a držel si několikavteřinový náskok. Výčet jezdců uzavíral devátý Antonín Večerka.

I přes zaměstnání soubojem se Jarolímek s Chocholoušem dotahovali na první čtyřku, kde nastal výrazný zlom až v 7. kole, ve kterém Martin Koštialik překonal Federica di Lenarda. Ten se bránil od začátku závodu. Po ztrátě vedení ale záhy přišel také o 2. příčky, když jeho chybky využil Matyáš Lukovský. Čtvrtý Marek Petráš už se musel zabývat spíše obranou své pozice, než útokem na první tři.

Matyáš Lukovský nabuzený svým prvním vítězstvím cítil šanci i ve 2. závodě. Na začátku 8. kola ale přehnal svou snahu, i když se dostal na pár sekund do vedení. Svými hodinami smetl i Federica di Lenarda a následně také Ondru Jarolímka. Čtyři kola před cílem se tak o vítězi zdálo být rozhodnuto, s 2 vteřinami náskoku vedl Martin Koštialik a svůj náskok hodlal zvyšovat. Marek Petráš se tak znovu soustředil na obranu, když na něj dorážel Lukáš Chocholouš. K rozuzlení došlo znovu až v posledním kole. Petráš svou pozici ztratil ve stejném místě, tedy v zatáčce Park, jako v prvním závodě. Závod ale končí až pod šachovnicovým praporem. Lukáš Chocholouš chyboval v předposlední vracečce a na 2. místo šel Petráš. Ten však chyboval ještě v poslední zatáčce Barn a na 2. pozici se vrátil Chocholouš. Marek Petráš mohl být rád za 3. místo, když Federico di Lenardo v cíli ztrácel jedinou desetinu. Pátá pozice nakonec připadla Jiřímu Malému, který tak vrátil porážku z 1. závodu Davidu Vysloužilovi. Vozy Ondřeje Jarolímka a Matyáše Lukovského se jevily velmi poškozené a oba jezdci obsadili 7. resp. 8. pozici. Antonín Večerka se tentokrát nevzdal a cílem projel na 9. pozici.

Takto tedy probíhal letošní první Fun Run, pokud nepočítáme historické závody F1. Morgany odkroužily v Cadwell Parku 22 kol za 2 závody. S dalšími volnými závody už velmi brzdy ahoj. J

Oficiální výsledky 2. závodu

Cadwell Park - Race 2

Vyjádření jezdců

#48 Marek Petráš
V kvalifikaci jsem byl překvapený ze 4. místa. Pár minut před koncem nebyl odstup od druhého místa nijak velký, Ondra ale zrychlil a najednou jsem ztrácel vteřinu. Na třetího Matyáše to ale bylo jen 6 tisícin. Ve svém předposledním pokusu jsem měl první 2 sektory o 2 desetiny lepší, všechno jsem ale ztratil v poslední sekci okruhu. Startoval jsem tedy ze 4. místa.
Starto do prvního závodu se mi moc nepovedl. Federico se na nic neptal a hned mě přeletěl. Ve 2. kole ale udělal chybu při nájezdu na cílovou rovinku a byl jsem zpátky čtvrtý. První 3 mi ujížděli. Ztrácel jsem hlavně na 2. rovince. Nevěděl jsem jak projíždět 3. zatáčku a kvůli tomu mě na rovince dojížděli Lukáš s Federicem. Pomohl nám Ondra, který se po vzoru Kimiho v Brazílii toulal po obslužných komunikacích. Až po prohlídce záznamu jsem pochopil, proč tam byly žluté vlajky. :D S Lukášem Chocholoušem to byl krásný závod asi 4 kola než se sestřelili s Federicem. V předposledním kole mě dojel a v posledním předjel Ondra Jarolímek, takže místo 3. místa jsem bral čtvrté, ale mohl jsem do 2. závodu startovat z první řady.
Start z 1. řady mi moc nepomohl a kromě propadu za Martina s Ondrou mě předjel i Matyáš. Ondra ale chytil o trávu a ještě v 1. kole se zase propadl. Federico si udržel do vedení a spolu s Martinem a Matyášem jsme se dlouho drželi pohromadě. Jízda se 4 jezdci těsně za sebou skrz 3. sektor byl prostě mazec a celý vláček se tam krásně vlnil. Odstupy se vždycky trochu zvětšily, ale v polovině okruhu jsme byli zase u sebe. Všechno to skončilo až pár minut před cílem v 8. kole kdy se srazili Matyáš s Federicem a na jejich kolizi doplatil znovu i Ondra. Zbylá 3 kola už pro mě byla jen o udržení Lukáše v krásném souboji, což se mi tentokrát nepovedlo a po chybě v posledním zatáčce jsem mohl být rád aspoň za 3. místo, protože rozjetý Federico za mnou skončil jen o desetinu.
U dalšího volného závodu už brzo čau. :)

#69 Ondřej Jarolímek
Q: V kvaldě jsem se zpočátku trochu trápil, ale nakonec jsem se dostal do tempa a myslím, že z toho byl i obstojný čas.
R1: Start byl výborný a s Martinem jsme se odtáhli od zbytku pole, ale pak Martinovi v esíčkách uskočilo zadní kolo a trochu ztratil. Tak jsem se na chvíli dostal do čela, abych mohl udělat svou vlastní chybu. V prvním sektoru jsem na chvilku ztratil koncentraci a vyjel na trávu, dostal smyk a projel se krajinkou a na trať se vrátil s 12s ztrátou na 6. místě. Trochu jsem se dotáhnul a pak Federico a Lukáš si dali tango a pustili mě před sebe. Vzdušný pytel fungoval až moc dobře a v předposledním kole mi dovolil předjet Marka na konci S1.
R2: Start se znovu povedl výborně, jen jsem to nedokázal tak pěkně využít a znova jsem si udělal malinký výlet na louku. Dohnal Lukáše a hezky si spolu zabojovali a dotáhli se klubko jezdců na špičce, kteří ale chybovali a nepodařilo se mi té strkanici vyhnout. Od té doby mělo auto pochroumaný podvozek a kdykoliv jsem na něj zatlačil tak kousalo. Musel jsem zmírnit a jednoduše ho jen dostat do cíle.
Rozhodně i přes chybky, co jsem udělal, jsem si to neskutečně užil.


Casino Bet 365 is best casino in the world.

Free Templates - bigtheme.net
Popular Art Betting make bookies articles.